معرفی پویا پیوند

مجموعه سيستم‌هاي یکپارچه مالی سازمانی پویا پيوند سرآغاز حرکت از سیستم‌های سنتی مجزا به تکنولوژی نوین اطلاعات با تکیه بر ارتباط و پیوستگی بین سیستم‌ها و زیر سیستم‌های است که به نحوی به یکدیگر مربوط می شوند.

کوشش چند ساله اخیر و تجربیات شرکت پویا پیوند در سیستم‌های کاربردی سازمانی و  مالی پیوند تجلی پیدا کرده است. سيستم‌هاي یکپارچه سازمانی و  مالی پیوند، بستر اجراي فرآيندهاي كسب‌وكار سازمان مشتري را فراهم مي‌آورد و از منظر بيروني متشكل از سيستم‌هاي متعددي است كه توسط كاربران مختلف استفاده مي‌شوند.

مجموعه سيستم‌هاي یکپارچه مالی سازمانی پویا پيوند، تحت واسط كاربر يكساني عمل نموده و از اين طريق اطلاعات مختلف سازمان را به نمايش مي‌گذارد. محيط نمايش مذكور داراي امكاناتي است كه كاربران قسمت‌هاي مختلف و متعدد می توانند بسادگی از آن استفاده نمايند.

شرکت مشاورین داده پردازی پویا پیوند در مرداد ماه سال ۱۳۸۹ تاسیس گردید.

موسسین این شرکت از مدیران سابق و اعضای هئیت مدیره شرکت سیستم‌های کاربردی نرم افزاری سینا پیوند هستند (شرکت نرم افزاری سینا تولید کننده محصولاتی مانند زرنگار، پیشکار و نرم افزارهای مالی پیوند تحت داس به مدیریت آقای دکتر صنعتی و آقای دکتر رجایی ثانی ) که سابقه ۲۶ سال تجربه در امر توسعه و تولید نرم افزارهای سازمانی، مالی و اداری و استقرار شبکه های محلی(LAN) را دارا هستند که در بیش از ۴۵۰ شرکت و موسسه و سازمان دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین در تحلیل و استقرار سیستم های سازمانی سینا  (ERP) را که در موسسات مختلف در حال اجرا است نقش موثری ایفا نموده اند.

فعالیت ها و محصولات در موارد زیر خلاصه می شوند:

  • ارائه نسخه های جدید تحت ویندوز و تحت وب سيستم‌هاي یکپارچه مالی سازمانی پویا پيوند شامل سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، کنترل موجودی،تدارکات خرید، فروش تولیدی و بازرگانی، فروش شرکتهای پخش، داراییهای ثابت ، حقوق و دستمزد، خدمات پس از فروش، تولید و بهای تمام شده (سفارشی و مناسب سازی شده برای صنایع مختلف)
  • مشاوره ، نیازسنجی، پیاده سازی و راه اندازی بستر شبکه سالم سریع مطابق استانداردهای روز دنیا با حفظ امنیت اطلاعات

تیم پویا پیوند

غلامرضا صراف‌زاده

رئیس هیئت مدیره

بیژن برومند

مدیر امنیت شبکه‌های کامپیوتری

پویا صراف زاده

مدیر عامل، کارشناس ارشد طراحی و توسعه نرم افزار

امیر منصور رضاخانی

کارشناس ارشد طراحی و توسعه نرم افزار

علیرضا رینان

مدیر توسعه نرم‌افزار

آرمین زاهدی

کارشناس ارشد طراحی و توسعه نرم افزار

سمانه فرمانی

مدیر استقرار و پیاده‌سازی نرم‌افزار

طراوت نیکنام

پشتیبانی نرم افزار